Pogosto zastavljena vprašanja

Stand By Me je portal za končne uporabnike, ki vam omogoča, da poiščete vse potrebne podatke o vaši kupljeni enoti in na enem mestu upravljate vse težave, povezane z garancijo. Prav tako vam daje informacije o tem, kdo je vaš trenutni partnerski servis, tako da lahko v primeru, da imate vprašanje ali težave z vašo enoto, preprosto zaprosite za pomoč. Vse, kar morate storiti, je, da svojo enoto registrirate na spletnem mestu Stand By Me.

Da bi vam lahko zagotovili hitro in kakovostno pomoč, je ključnega pomena, da nam posredujete nekaj informacij o vaši enoti in vaših kontaktnih podatkih. Po tem, ko imamo te podatke, lahko ukrepamo z veliko hitrejšimi odzivnim časom, v primeru da mora serviser na spletno mesto ali pa je treba naročiti rezervne dele za vašo enoto.

Daikinov partnerski servis je inštalater, ki ima ustrezne informacije o izdelkih Daikin, njihovih funkcijah in ima visoko strokovno znanje pri nameščanju in servisiranju klimatskih sistemov Daikin. Ko registrirate vašo enoto na Stand By Me, inštalater samodejno postane vaš partnerski servis. Ta dodeljeni partnerski servis bo odgovoren za izvedbo vseh vzdrževalnih del in popravil vaše enote v prihodnosti. Ko ste povezani s specifičnim partnerskim servisom, vedno veste, na koga se je treba obrniti, če se vaši enoti kaj zgodi.

Inštalater, ki je namestil vašo enoto, lahko sledi zgodovini le-te od začetka. Tako že pozna namestitev, dejansko stanje, popravilo in vzdrževanje vaše enote, zato vam lahko priskrbi specifične nasvete in veliko enostavnejšo koordinacijo, saj vaš projekt pozna od samega začetka. Poleg tega, ker je bil in bo tisti, ki bo nudil podporo vam in vaši enoti, je v njegovem interesu, da vam ves čas zagotavlja kakovostno in strokovno delo.